-->

فتح يوتيوب على تابلت اولى ثانوي الجديد 2023 بدون الخروج من المنظومة

فتح يوتيوب على تابلت اولى ثانوي 

قام طلاب الصف الاول الثانوي الجدد باستلام تابلتهم الجديد من المدرسة ويعد تابلت اولى ثانوي الجديد هدية من الوزارة للطلاب، وفرح أغلب الطلاب باستلام التابلت ولكن فرحة بعض الطلاب لم تكتمل بعد فتحهم للتابلت وذلك بسبب عدم فتح التابلت لأغلب المواقع وواجه الطلاب صعوبة أيضا في فتح اليوتيوب على التابلت المدرسي الجديد لذلك نحن اليوم في موقعنا تابلت ايجي ومن منطلق اهتمامنا بتابلت المدارس نقدم لكم اليوم طريقة فتح يوتيوب على تابلت الثانوية العامة الجديد 2022/2023.

تح يوتيوب على تابلت الثانوية

حل مشكلة الاتصال بهذا الموقع الإلكتروني ليس خاصًا في آخر الصفحة

حل المشكلة



فتح يوتيوب من تابلت المدرسة هي طريقة سهلة جدا وبسيطة سأشرحها لكم وتشتغل هذه الطريقة بدون أى ضرر على التابلت وبدون الخروج من المنظومة لذلك لا تقلق انت في السليم، كل ما عليك فعله فقط هو متابعة المقال لنهايته وتنفيذ الخطوات خطوة بخطوة حتى تنجح معك الطريقة.

تشتغل طريقة فتح اليوتيوب على التابلت من خلال كود فتح اليوتيوب ويتم كتابة هذا الكود في المتصفح جوجل كروم ومن خلاله يتم فتح موقع نفتح من خلاله اليوتيوب وبعض المواقع الأخرى تابع الشرح.

كود فتح اليوتيوب على التابلت

كود فتح اليوتيوب من التابلت هو كود croxyproxy كود مكون من 11 رقم يتم كتابته في جوجل كروم وهذا الكود ينبغي عليك حفظه في ورقة أو نسخه على الهاتف لكتابته في كل مرة تريد أن تفتح يوتيوب على تابلت الثانوية العامة وهذا الكود croxyproxy كود هو 64.227.120.231 (الكود دا اللى فات دا قفل ودا الجديد : 157.230.79.247). انسخ الكود او اكتبه في ورقة لاننا هنستعمله دلوقتي في طريقة فتح يوتيوب على تابلت المدرسة الجديد.

كيفية فتح اليوتيوب على تابلت الثانوية العامة الجديد

وهنا وصلنا للجزء المهم في مقال اليوم عشان هيتم شرح فتح اليوتيوب على التابلت مع العلم ان فيه بعض التابلت بتفتح مباشرة بدون كود ولكن فيه بعض التابلت الأخرى بتفتح بالطريقة دي لأن دا تقريبا بعد التحديث.

خطوات فتح يوتيوب على التابلت :

  1. هتفتح تطبيق جوجل كروم هتلاقيه نازل عندك على التابلت.
  2. فتح يوتيوب على تابلت الثانوية

  3. هتكتب الكود في المكان زي الصورة كدا. 
    الكود الجديد لفتح يوتيوب على التابلت



  4. هتفتح معاك الواجهة دي فهتختار منها youtube.
    فتح يوتيوب على تابلت الثانوية

  5. هتدوس reject all زي الصورة.
    فتح يوتيوب على تابلت الثانوية

  6. هتلاقي اليوتيوب فتح معاك زي مانت شايف.
    فتح يوتيوب على تابلت الثانوية

حل مشكلة الاتصال بهذا الموقع الإلكتروني ليس خاصًا

  1. قم بالضغط على الاعدادات المتقدمة أسفل يمين الصفحة كما في الصورة.
    حل مشكلة



  2. قم بالضغط في هذا المكان مثل الصورة.
    صورة حل المشكلة